Alumnes de Taafe dinamitzen la Fira d'Ensenyament Superior de Ciutadella

taafe fira ensenyaments superiors

Un any més els alumnes de 1r de TAAFE, junt amb el professorat, han dinamitzat la fira organitzant el taller de prescripció d' exercici físic per la millora de la salut.

Aquest any, després de l'èxit de les anteriors entregues, i amb la col·laboració del professor Matias Alzina van introduir les noves tecnologies, vam informatitzar el procés aconseguint aixi una millora notable en el processament de les dades.

Es van fer 98 enquestes i proves amb els posteriors informes finals, que com a novetat, tots els usuaris rebran per mail.

En definitiva, un exemple més de treball col·laboratiu que posa l' accent en les competències professionals dels nostres alumnes en un marc real de treball.

Enhorabona a tots els participants.

IES Cap de Llevant | C/Francesc F. Andreu, 2 | 07703 Maó, Menorca | Telf. 971353582 | iescapdellevant@educaib.eu

Estàs aquí:Home Sortides